måndag 5 november 2012

NU FINNS DOLLYBIRD ÄVEN PÅ ETSY/ DOLLYBIRD ON ETSY

Som ni märk så har Dollybird Retro även flyttat in på Etsy. Just nu ligger flera av mina nyheter i min Etsy butik istället för på min vanliga webbutik. Dollybird Retro kände för att testa vingarna lite mer ute på den internationella marknaden helt enkelt, så jag har en testperiod ute på Etsy den här hösten. Om du är sugen på någon av mina nyheter är du självklart välkommen in i min Etsy butik, där går det  lika enkelt att handla som i min vanliga butik, betalning på Etsy sker med PayPal, kostnadsfritt, snabbt och enkelt.

NEWS! You will find some of Dollybird Retros new arrivals on Etsy!

Välkommen/ Welcome

http://www.etsy.com/shop/DollybirdRetro



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for visiting!